Sıkça Sorulan Sorular

Alışveriş ve ATM işlemlerinde kullanabileceğiniz kartınızın şifresini; kartınızı teslim aldıktan sonra ATM’lerimizden, İnternet Şubemizden, Ziraat Mobil’den, Bankkart Mobil uygulamasından veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak oluşturabilirsiniz.Ayrıca, Banka kartı için SIFRE, Kredi Kartları için ise KKSIFRE yazıp aralarında boşluk bırakarak “Kartınızın son 6 hanesi, Anne Kızlık Soyadınızın son 2 harfi veya Doğum Yeriniz, kartınızın arkasındaki 3 haneli güvenlik kodu” bilgilerinizi ekleyip 4757’e SMS göndererek de şifre alabilirsiniz. Bankkart için şifreniz hem kredi kartı özelliği hem de banka kartı özelliği için aynıdır. Herhangi bir özellik için belirleyeceğiniz şifre, kartın diğer özelliği için de geçerli olacaktır.

En kısa sürede 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi hattımızı arayarak kayıp çalıntı menüsünden bilgi vermeniz gerekmektedir.

Detaylı bilgi ve Harcama İtirazı Formu için tıklayınız.​

Kartınızın akıbetini Bankkart Mobil ve Ziraat Mobil uygulamamız, İnternet Şubemiz veya 0850 258 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'miz aracılığı ile öğrenebilirsiniz.
Türk Ticaret Kanunu, Bankacılık Kanunu ile Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu’nda söz konusu kart üyelik/yenileme ücretinin alınabileceğine dair hükümler bulunmaktadır. Ayrıca, kredi kartı müşterilerimizce imzalanan Kredi Kartı Üyelik ve Kredi Sözleşmesinde de kart üyelik/yenileme ücreti uygulamasına ilişkin hükümler yer almaktadır.
 
Tüm asıl ve ek Bankkartların aktif olan kredi kartı özelliği için ilk yıl üyelik ücreti alınmamakta olup, ilk finansal işleminizden bir yıl sonra kartınızda hareket bulunması durumunda yansıtılmaktadır. Kredi kartı üyelik ücreti yıllık olarak tahsil edilmekte olup, ücret bilgileri sitemizde Faiz ve Ücretler bölümünde yer almaktadır. Banka kartı ürünlerimiz ve Bankkartların banka kartı özelliği için herhangi bir kart ücreti bulunmamaktadır.
Kredi kartınız ve banka kartınız ile yurtdışındaki MasterCard ve Visa logolu ATM’lerden para çekebilir ve POS’ lardan da alışveriş yapabilirsiniz. Troy logolu kartlarınız ile sadece yurtiçinde işlem yapabilirsiniz.
Yurtdışındaki ATM’lerde Banka kartınıza bağlı ana hesap dışındaki virman hesaplar görüntülenemez. Bu nedenle Banka kartınız ile yurtdışındaki ATM’lerden para çekebilmek, alışveriş yapabilmek için bakiyenizin bulunduğu hesap, kartınıza bağlı ana hesap olmalıdır.
Yurtdışı kullanımdan doğan borçlarınız hesap özetinize TL olarak yansıtılır. YD harcamalarınız Bankamıza kartlı ödeme kuruluşları tarafından USD cinsinden gönderilmekte olup işlem kaydının bankaya ulaştığı tarihteki Bankamız en yüksek USD döviz kuru esas alınarak TL'ye çevrilerek hesap özetinize yansıtılmaktadır.
YD harcamalarınızı TL yerine USD cinsinden ödemek isterseniz, Bankkart Mobil, Ziraat Mobil, İnternet Şube ve Çağrı Merkezi ve İnternet Şubemiz aracılığıyla yabancı para ekstre seçimini yapabilirsiniz. Yabancı para ekstre seçmeniz durumunda YD harcamalarınızı son ödeme tarihine kadar USD olarak ödeyebilirsiniz.
Evet, yurt içi ve/veya yurt dışı e-ticaret işlemlerine açık olarak tanımladığınız kartlarınız ile güvenli 3D-secure e-ticaret işlemi gerçekleştirebilirsiniz. E-ticaret işlemlerine açık olarak basılmasını talep ettiğiniz kartınız ile internetten alışveriş yapmak için, öncelikle ATM veya POS terminallerinden kartınız ile şifreli bir işlem gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu tarafından yapılan yasal düzenleme gereğince, müşteri onayı alınmamış olan banka kartları ve kredi kartları (şirket ve sanal kartlar hariç) 01.02.2018 tarihinde e-ticaret (internetten alışveriş) işlemlerine kapatılmıştır. Kartınızdaki kısıtları değiştirmek için 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi, İnternet Şube ve Mobil Kanallarımız aracılığıyla işlem yapabilirsiniz.

Detaylı bilgi için Güvenli E-Ticaret bölümünü okuyunuz.
Eğer internet şube müşterisi iseniz; İnternet Şube, Ziraat Mobil ve Bankkart Mobil uygulaması sayesinde istediğiniz kart için işlem kısıtları oluşturabilirsiniz. İnternet Bankacılığı müşterisi değil iseniz; 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak dilediğiniz karta işlem kısıtı ekleyebilirsiniz.
Çipli Kartlarınız temassız özelliklidir. Kartınızın temassız özelliğini kullanmaya başlamak için kartınızla yapacağınız ilk işlemin temaslı ve şifreli bir işlem olması gerekmektedir.Ödeme anında kasiyere temassız ödeme yapmak istediğinizi belirterek,  POS cihazının uygun olması durumunda kartınızı POS cihazına yaklaştırarak ödeme yapabilirsiniz. Bankkart ve Bankkart Genç kartınızın kredi kartı özelliği aktif ise, ödeme kredi kartı tarafından, kredi kartı özelliği aktif değil ise ödeme Banka kartı tarafına ait çip bakiyesinden gerçekleşecektir (Visa logolu kartlarda ise kartın ana hesabına bağlı vadesiz hesap üzerinden gerçekleşir). Çipli Banka kartı ürünlerinde ise temassız ödemeler çip bakiyesinden gerçekleşecektir. Çip bakiyesini kullanarak temassız ödeme yapabilmek için, ATM’lerimiz aracılığıyla nakit veya hesaptan kartın çipine para yüklemeniz gerekmektedir.

1.500 TL altı işlemleri şifresiz temassız olarak hızlıca gerçekleştirebilirsiniz. 1.500 TL üstü işlemlerde ise şifre girmeniz gerekecektir.

Bankkart

İnternet Şubesi, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil uygulaması ve 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezimiz aracılığıyla kartınız için yeni şifre belirleyebilirsiniz. Unutmayın, eğer Bankkart’ınızın kredi kartı uygulaması da aktif ise ve ATM dışında bir kanaldan kart şifresi belirlemeniz halinde kartınızı öncelikle bir Ziraat Bankası ATM’sine takarak oluşturduğunuz önceden oluşturduğunuz şifre ile giriş yapıp, her iki uygulamanın şifresini ortak hale getirmelisiniz.

Bankkart’ınızda kredi kartı uygulaması aktif değil ise, kartınızın banka kartı uygulaması açıktır. Bu uygulama ile ATM’lerimizden hesaplarınıza ulaşarak işlem yapabilir, POS’lardan ise kartınıza bağlı ana vadesiz hesap üzerinden harcama yapabilirsiniz. E-ticaret işlemlerinde ise kartınızın arka yüzündeki banka kartı numarası, son kullanma tarihi bilgisi ve ilgili CVV bilgisini kullanarak, kartınızın bağlı olduğu ana vadesiz hesap üzerinden harcama yapabilirsiniz.

Ayrıca temassız işlemlerinizi, 500 TL’ye kadar şifresiz, 500 TL ve üstü için şifreli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartı hesap kesim tarihi değişiklik işlemlerinizi Bankkart Mobil, Ziraat Mobil, İnternet Şubesi ve 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi hattımız aracılığı ile yaptırabilirsiniz.

Hayır, şubedeki başvuru anında kartınız yoksa hızlı Bankkart size hemen teslim edilecektir. Kredi kartı limiti başvurunuzun onaylanması durumunda, size SMS ile bilgi verilecek olup tekrar Şubemize gelmenize gerek kalmadan Bankamız ATM’sinde öncelikle kartınızın banka kartı uygulaması ile şifreli bir işlem gerçekleştirmeniz, sonra kartınızı ATM’ye tekrar takarak görüntülenen menüden kredi kartını uygulamasını seçmeniz gerekmektedir. Böylece kartınızın kredi kartı uygulaması açılacaktır.

Eğer elinizde hâlihazırda kredi kartı uygulaması açılmamış bir Bankkart bulunuyor ise ve şube, internet şube, Ziraat mobil veya web üzerinden yaptığınız kredi kartı limit başvurunuz olumlu sonuçlandıysa, bu durum size SMS ile bildirilecek olup, kredi kartı uygulamasını aktifleştirmek için kartınızı ATM’ye takarak öncelikle banka kartınız ile şifreli bir işlem gerçekleştirmeniz, sonra kartınızı ATM’ye tekrar takarak görüntülenen menüden kredi kartınızı seçmeniz gerekmektedir. Böylece kredi kartı uygulaması aktive edilmiş olacaktır.

Öncelikle kartınız ile bir kez ATM’lerimize şifreli giriş yapmanız veya POS ile şifreli temaslı bir alışveriş işlemi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Unutmayınız yapacağınız bu işlem kartınızın banka kartı uygulaması ile gerçekleşecektir. Kartınızın banka kartı özelliği ile yapacağınız bu işlemden sonra otomatik olarak kartınızın kredi kartı özelliği açılacaktır. Artık kartınızı ATM veya POS’lara taktığınızda işlem yapmak istediğiniz uygulama(Banka Kartı ve Kredi kartı) sizin seçiminize sunulacaktır. Mağazalarda POS ile yapılan ödeme işlemi anında görevli kasiyerlere işlem yapılması istediğiniz özelliği seçmesini hatırlatmayı unutmayınız.

E-ticaret işlemlerinde ise kartınızın hangi uygulaması ile işlem yapmak istiyorsanız ilgili kart numarası, Son Kullanma Tarihi bilgisi ve CVV bilgisi ile işlem gerçekleştirebilirsiniz.

Bankkart’ınızın temassız özelliği ise, kartınızın kredi kartı özelliğinin açılmasından sonra artık kredi kartı limitinizden gerçekleşecektir. Daha önce kartınızın çipine temassız işlemlerde kullanmak üzere yüklediğiniz bir bakiye var ise, ATM’lerimiz aracılığıyla banka kartı özelliği menüsüne girerek bu bakiyeyi hesabınıza iade edebilirsiniz.

Kredi kartı ekstre bilgilerinizi İnternet Şubesi, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi ve ATM'lerimiz aracılığıyla öğrenebilirsiniz.
BDDK tarafından yayınlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik’te belirtilen oranlar üzerinden hesaplanmaktadır.
  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • İnternet Şubesi
  • 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi
  • ATM
  • Otomatik Ödeme Talimatı ile
  • EFT aracılığı ile ödeyebilirsiniz.
Bankamız kayıtlarında e-posta adresinizin güncel olması ve e-posta talimatınızın bulunması durumunda, ekstreleriniz düzenli olarak en kısa sürede gönderilmektedir. Ekstrelerinizin gönderim süreleri değişkenlik göstermektedir. Uzun süreli gecikmeler ve ulaşmama sorunu kullandığınız elektronik posta adresinden kaynaklı olabilir. Bazı elektronik posta adresleri gönderileri güvenlik ayarlarından dolayı “önemsiz e-posta” kutusuna düşürmekte ya da gönderimleri engellemektedir. Bu konuda e-posta ayarlarınızı kontrol etmenizi veya farklı bir e-posta adresiniz varsa o adresi kullanmanızı rica ederiz.
Kredi kartı limit artırım talebinizi şubelerimizden ve aşağıda yer alan kanallarımızdan iletebilirsiniz.
  • Web Sitesi
  • İnternet Şubesi
  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • Müşteri İletişim Merkezi
  • ATM
  • SMS (LIMIT, Kredi kartı son 6 hane, talep edilen limit ve aylık net gelir bilgilerinizi yazarak 4757'ye SMS gönderebilirsiniz. Örn. LIMIT 123456 4000 3000)

Son ödeme tarihinde asgari borcu ödenmeyen veya eksik ödenen kredi kartları nakit avans kullanımına kapatılmaktadır. Asgari ödeme tutarının üst üste iki kez ödenmemesi veya eksik ödenmesi durumunda kart nakit kullanımla birlikte alışverişe de kapatılmaktadır. Asgari ödeme tutarının ödenmesiyle kart normal statüye geri dönmektedir.

Ayrıca bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı; toplam üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımına, üst üste üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımı ile mal ve hizmet alımına kapatılır.(Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nca (BDDK) 08.10.2013 tarih ve 28789 sayılı Resmi Gazete' de yayınlanarak yürürlüğe giren Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik'te Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik gereği işlem yapılmaktadır.)

Sonradan taksitlendirme uygulamamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.
Faiz oranları ve ücretlerimiz hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Kredi kartınızda oluşan artı bakiyenin iade işlemini 7 gün 24 saat 0850 258 00 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'miz aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Bankkart (Banka Kartları)

Şubelerimiz, İnternet Şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla Bankkart başvurusunda bulunabilirsiniz.
Bankkart için yıllık kart ücreti uygulaması bulunmamaktadır.

Ancak bir takvim yılı içerisinde kayıp, çalıntı, manyetik hasar, ad - soyad değişikliği ve benzer nedenler dolayısıyla gerçekleştirilen iki adetten sonraki aynı ürünün kart yenileme işlemi karşılığında kart yenileme ücreti ödenecektir.
Bankkart’ınızı şubelerimizden başvuru anında teslim alabilirsiniz. Bankkart başvurusunda bulunurken kartınızın adresinize teslim edilmesini de isteyebilirsiniz.
Bankkart’ınızın bağlı olduğu ana hesabınızda bakiye olması durumunda kart şifrenizi kullanarak, hesabınızdaki para ile günlük işlem limiti dâhilinde alışveriş yapabilirsiniz.

Bankkart’ınıza Kredili Mevduat Hesabı (KMH) tanımlı olması durumunda vadesiz hesap bakiyeniz yeterli olmasa dahi KMH üzerinden de alışveriş yapabilirsiniz.
Bankkart’ınızla yurtdışındaki MasterCard / Visa logolu ATM’lerden para çekebilir, POS’lardan alışveriş yapabilirsiniz. Yurtdışındaki ATM’lerde Bankkart’ınıza bağlı ana hesap dışındaki virman hesaplar görüntülenemez. Bu nedenle Bankkart’ınızla yurtdışındaki ATM’lerden para çekebilmek ve alışveriş yapabilmek için bakiyenizin bulunduğu hesap, Bankkart’ınıza bağlı ana hesap olmalıdır. Ana hesabın vadesiz TL mevduat hesabı olması gerekirken, virman hesaplar vadesiz TL, USD veya Euro olarak belirlenebilir.

TROY logolu Bankkartlar ile yurtdışında işlem yapılamamaktadır.
Bankkart’ınıza bağlı ana hesabınızda bakiye olması halinde, banka kartı ile ödeme kabul eden ve 3 boyutlu güvenlik (3D Secure / Go) sistemine üye yurtiçi ve yurtdışı üye işyerlerinden güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Ayrıca kartınızın yurtiçi ve yurtdışı e-ticaret işlem kısıtlarını internet şube ve mobil uygulamamızı kullanarak yönetebilirsiniz.

Bankkart’ınızı Bankalararası Kart Merkezi’nin sunduğu BKM Express sistemine tanımlayabilirsiniz. Böylece kart bilgilerinizi paylaşmadan, sisteme kayıtlı telefonunuza gelecek tek kullanımlık şifre ile tüm BKM Ekspress üye işyerlerinde hızlı ve güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Bankkart ile gerçekleştirdiğiniz nakit çekim, alışveriş, e-ticaret gibi işlemleri İnternet Şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil ve ATM kanallarından görüntüleyebilirsiniz.
Bankkart’ınıza en fazla 9 vadesiz hesap bağlayarak hesaplarınıza istediğiniz zaman Bankamız ATM’lerinden ulaşma imkânına sahip olabilirsiniz. Bankkart’ınız ile yaptığınız alışveriş işlemlerinde ise sadece ana hesabınız kullanılmaktadır.

Bankkart’a bağlı ana hesabın vadesiz TL mevduat hesabı olması gerekmektedir.

Bankkart'ınıza bağlı hesapları, Bankkart Mobil, Ziraat Mobil ve İnternet Şubemiz aracılığıyla değiştirebilirsiniz.
Bankkart'a sadece vadesiz mevduat hesapları bağlanabilir.
Mevcut bir Bankkart’ın yenilenmesi durumunda yurtdışı adrese gönderim yapılmaktadır. Gönderim yapılacak açık adres bilgisini yenileme talebiniz esnasında şubemize veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ne iletebilirsiniz. Bankkart’ınız doğrudan belirttiğiniz yurtdışı adresine postalanacaktır. Teslim aldığınız Bankkart’ınızın şifresini 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla oluşturabilirsiniz.
Bankkartınız ile yurtiçi ve yurtdışında gerçekleştirebileceğiniz nakit çekim, alışveriş ve e-ticaret işlemleri için İnternet Şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil ve 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla işlem kısıtı belirleyebilirsiniz.
Bankkart'ınızın nakit çekim, alışveriş ve e-ticaret günlük işlem limitlerini İnternet Şube, Ziraat Mobil ve Bankkart Mobil aracılığıyla değiştirebilirsiniz.
Bankkart’ınızın ATM’de alıkonması durumunda Bankamız sisteminde kayıtlı cep telefonunuza SMS gönderilerek yapılacak işlemlere ilişkin bilgilendirme yapılacaktır.
Üzerine para yüklenebilen ve böylece MasterCard logolu Bankkart’ınız ile temassız işlem yapılabilmesine olanak veren bir kart özelliğidir.
Hayır, E-Cüzdan'a yüklenen para Elektronik Para hükmünde olup şifre ile korunmaz. Bununla birlikte MasterCard logolu Bankkart’ınıza bağlı vadesiz mevduat hesaplarınız diğer tüm Bankkartlar’da olduğu gibi şifre ile korunmakta olup, kayıp/çalıntı durumlarında şifresiz erişim sağlanamamaktadır.
Kart bakiyesi şifreyle korunmadığından MasterCard logolu Bankkart’ınızın bozulması, kayıp veya çalıntı halinde kart bakiyesi Bankanın belirlediği süre sonunda yenilenen karta aktarılabilecektir.

Karta yüklediğiniz ve merkezde tutulan bakiye ise (kayıp veya çalıntı nedeniyle kapatılan kartınızı yenilemeniz durumunda) yenilenen karta otomatik olarak aktarılmaktadır.
E-cüzdanında bakiye bulunan MasterCard logolu Bankkart’ınızın Bankamız veya başka Banka ATM’sinde alıkonması durumunda kart kapatılmış olsa dahi en kısa zamanda Bankamız veya ilgili Banka şubesi ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Bu sayede temin edilen MasterCard logolu Bankkart’ınızın herhangi bir Banka ATM veya POS’unda kullanılmaya çalışılması durumunda kart bakiyesi yenilenen karta otomatik olarak aktarılacaktır. Aksi takdirde kart bakiyesinin transferi ya da iadesi mümkün değildir.
"Karta Para Yükleme”, temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart’ınıza İnternet Şubemiz veya ATM’lerimiz aracılığıyla vadesiz mevduat hesabınızdan veya nakit olarak Para Yatırmalı ATM’lerimizden kart üzerindeki Elektronik Cüzdana yapılan yükleme işlemini ifade etmektedir.
Temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart’ınızla yapacağınız 750 TL ve altındaki alışveriş işlemlerinizi temassız olarak, şifre girmeden hızla gerçekleştirebilirsiniz. 
Ayrıca, yapacağınız temaslı (şifreli) işlemlerde vadesiz hesabınızdaki para yeterli olmadığında karta yüklediğiniz para ile işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
ATM’lerimizde bulunan “Karttan Hesaba İade” fonksiyonunu kullanarak MasterCard logolu Bankkart’ınız üzerindeki tutarı vadesiz hesabınıza aktarabilirsiniz.
Temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkartınızda en fazla 170 TL bulundurabilirsiniz.
ATM’lerimizden “Talimat İşlemleri” fonksiyonunu seçerek temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart’ınıza otomatik yükleme talimatı verebilirsiniz. Böylece kart bakiyeniz, belirlemiş olduğunuz limitin altına indiğinde, vadesiz hesabınızda bakiye bulunması durumunda kartınızla yapacağınız ilk temaslı işleminizde kartınızdaki bakiye kart limitinize güncellenecektir.
ATM’lerimizde bulunan “Talimat İşlemleri” menüsünden MasterCard logolu Bankkart’ınıza tanımlı otomatik yükleme talimatınızı iptal edebilirsiniz.
 
Temassız amblemi olan MasterCard logolu Bankkart'ınızda bulunan daha önceden yüklemiş olduğunuz tutarı vadesiz mevduat hesabınıza ATM'lerimizi kullanarak aktarabilir ve kolaylıkla çekebilirsiniz.

Bankkart Genç

GENC BANKKART yazıp 4747’ye SMS göndererek, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak veya İnternet Şube, Ziraat Mobil aracılığıyla başvurabilir ya da en yakın Şubemize gelerek yeni kartını anında teslim alabilirsin.
Yurt içinde ve yurt dışında tüm alışveriş noktalarında, yalnızca kart şifreni kullanarak güvenle alışveriş yapabilirsin. Kredi kartı özelliğinin açılması halinde kartını alışverişlerde hem banka kartı hem de kredi kartı olarak kullanabileceksin.
ATM ve POS işlemlerinde karşına özel bir menü çıkacak ve bu menüden kartın hangi özelliğiyle işlem yapmak istediğini kolaylıkla seçebileceksin. Bunun için seçimini ödeme sırasında mağaza yetkilisine belirtmeyi unutma!
KYK’dan burs/öğrenim kredisi ödemesi alıyorsan ek bir belge koşulu aranmadan başvuruda bulunabileceksin. Tek yapman gereken en yakın Şubemize başvurarak gerekli belgeleri tamamlamak ve anında teslim alacağın yeni kartının kredi kartı özelliğini açtırmak.

 
Hayır, başvuru anında Bankkart Genç’in yoksa yeni kartın sana hemen teslim edilecek. Kredi kartı özelliği başvurun onaylandığı takdirde tekrar Şubemize gelmene gerek kalmadan Bankamız ATM’sinde öncelikle banka kartın ile şifreli bir işlem gerçekleştirmen, sonra kartını ATM’ye tekrar takarak görüntülenen menüden kredi kartını seçmen gerekiyor. Böylece kartının kredi kartı özelliği açılacak.
KYK'dan burs/öğrenim kredisi ödemesi alıyorsan hem banka kartına tanımlanan Harçlık Avansı’nı alışverişlerde kullanabilecek, hem de kredi kartı özelliği başvurun onaylanırsa Bankkart'ın tüm avantajlarından faydalanabileceksin.
ATM ve POS işlemlerinde karşına çıkacak menüden banka kartı özelliğini seçerek Harçlık Avans’ını kullanabilirsin. Bu menüden kredi kartı özelliğini seçmen halinde yalnızca kredi kartı limitinden işlem yapabilirsin. Bunun için seçimini ödeme sırasında mağaza yetkilisine belirtmeyi unutma!
Kart limiti başvuru sonucuna göre belirlenecektir.
Bu kart için istenen herhangi bir kart ücreti yoktur.
Kredi kartı özelliğiyle yaptığın harcamalara ilişkin ekstre e-posta adresine, borç tutarı ise SMS ile cep telefonuna gönderilecek. Ekstre bilgilerini ayrıca İnternet Şubesi, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi veya ATM’lerimizden öğrenebilirsin.
KYK’dan burs/öğrenim kredisi ödemesi alıyorsan kartının kredi kartı özelliğinin son ödeme tarihi her ay burs/öğrenim kredisi ödemesi alma tarihini takip edecek şekilde otomatik olarak ayarlanacak. Değiştirmek istediğinde Şubelerimizden, 0 850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi, İnternet Şube ve Ziraat Mobil'den bu değişikliği gerçekleştirebilirsin. Dönem borcunun tamamının ödenmesi için hesabına otomatik ödeme talimatı tanımlı olması nedeniyle ayrıca bir işlem yapmana gerek yok. Hesabında borç tutarını karşılayacak kadar bakiye bulundurman yeterli.
Alışveriş ve ATM işlemlerinde kullanabileceğiniz Bankkart Genç'inizin şifresini; kartınızı teslim aldıktan sonra ATM’lerimizden/İnternet Şube’mizden veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak oluşturabilirsiniz. Ayrıca, SIFRE yazıp aralarında boşluk “Kartınızın son 6 hanesi, Doğum Yeriniz, kartınızın arkasındaki 3 haneli güvenlik kodu”  bilgilerinizi ekleyip 4757’e SMS göndererek de şifre alabilirsiniz. Doğum yeriniz Türkçe karakter içeriyorsa; SMS iletirken büyük, küçük harf farketmeksizin Türkçe karakter kullanılarak yazılmalıdır (İZMİR, IĞDIR, Çanakkale vb. gibi).  SMS gönderdiğiniz telefonun mutlaka sistemimize yalnızca sizin adınıza kayıtlı olması gerekmektedir. Örnek SMS metni: SIFRE 123456 MUĞLA 123 veya SIFRE 123456  Muğla 123.
Bankkart Genç şifrenizi unutmanız halinde; Bankkart Mobil ve Ziraat Mobil uygulamalarımızdan, İnternet Şube'mizden veya 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
Kartın ön yüzündeki numara ile banka kartını, arka yüzündeki numara ile kredi kartı özelliğini kullanarak internet üzerinden güvenle alışveriş yapabilirsin.

Detaylı bilgilendirme için: Güvenli E-Ticaret
Kayıp, çalıntı gibi istenmeyen bir durum yaşandığında 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak, İnternet Şube veya Mobil Şubeden eski kartını kapatarak yenisini talep edebilirsin. Yeni Bankkart Genç’in kısa sürede sana en yakın Şubemize gönderilecektir.
Bankkart Genç'inin kredi kartı özelliği açık değilse 1.500 TL ve altındaki alışverişlerini şifre girmeden  sadece kartını okutarak hızla yapabilirsin. 

Kartının kredi kartı özelliği açıksa temassız işlemlerini karta para yüklemene gerek kalmadan kredi kartı limitinden gerçekleştirebilirsin.

Bankkart Kumbara

Bankkart kumbara, birden fazla Ziraat Bankası kartınızın olması durumunda, bu kartlarla (ek kredi kartı dahil) yaptığınız alışveriş işlemlerinden kazandığınız BankkartLira'ların aynı havuzda toplanmasını, bu BankkartLira'ları banka veya kredi kartıyla anlaşmalı üye işyerlerinde harcayabileceğinizi ifade eder.

Bireysel kartlarınızla kazanılan BankkartLira'larınızı bireysel kartlarınız ile, ticari kartlarınızla kazanılan BankkartLira'larınızı ticari kartlarınız ile kullanabilirsiniz.

Örneğin; Bir bireysel banka kartı, bir tane de bireysel kredi kartı bulunan müşterimizin banka kartı ile 8, kredi kartı ile 5 BankkartLira kazanması halinde Bankkart Kumbara’da toplanan BankkartLira 13 olacak, bu BankkartLira'ları bireysel banka kartı veya kredi kartı ile harcayabilecektir.

Bankkart (Banka Kartı) ve Bankkart’ın banka kartı uygulaması ile Bankkart üye işyerlerinde yaptığınız peşin alışverişlerden de Bankkart Lira kazanabilirsiniz, KMH limitinden yapılan taksitli işlemleri ise Bankkart Lira kazandırmamaktadır.

Bankkart’ın kredi kartı uygulaması ile Bankkart üye işyerlerinde yaptığınız peşin alışverişlerden Bankanın belirlediği oranda Bankkart Lira kazanılabilmektedir.

Bankkart (Banka kartları dahil), Bankkart Business ve Bankkart Başak kartları ile Bankkart üye işyerlerinde gerçekleştirilen peşin alışverişlerden Bankkart Lira kazanabilirsiniz.

Biriken Bankkart Lira'larınızı anlaşmalı üye işyerlerinden yaptığınız alışveriş işlemlerinde harcayabilirsiniz. Kartınızda biriken Bankkart Lira'lar nakde çevrilemez ve kredi kartı borcundan düşülemez.

1 Bankkart Lira = 1 TL'dir.

Bankamızca düzenlenen kampanyalarından kazanılan Bankkart Lira'lar için son kullanma tarihi belirlenebilmektedir. Bu durumda kampanya duyurusu yapılırken söz konusu Bankkart Lira'ların son kullanma tarihi de belirtilmektedir.

Kampanyalar haricinde kazandığınız Bankkart Lira'lar yıl içinde kullanılmadığında bir sonraki yıla devretmektedir. Kullanılmayan Bankkart Lira'ların havuzdan silineceği bir tarihin Bankamız tarafından belirlenmesi halinde ise bu tarihi ATM, İnternet Şube vb. mecralarda ilgili Bankkart Lira sorgulama menüleri üzerinden öğrenebilirsiniz.

Bankkart Banka Kartı ve Bankkart Kredi Kartı uygulaması ile Bankkart üye işyerlerinde yaptığınız 500 TL ve üzeri peşin alışverişlerinizden Bankkart Lira kazanabilirsiniz.

Ayın Sektörü

Ayın sektörü kapsamında kazanılan Bankkart Lira'lar işlem anında yüklenir.

Ayın sektörü kapsamında belirtilen oranlarda BankkartLira kazanamamış olursunuz. Gelecek aylarda ayın sektörü kapsamında işlemler yapmanız durumunda belirtilen oranlarda ilave BankkartLira kazanımı sağlayabilirsiniz.

0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi ve Şubelerimiz aracılığıyla özellikten çıkılabilecektir.

Bankkart Taksit / KMH Öteleme

Öncelikle bir banka kartınız olmalı veya Bankkart’ınızın banka kartı uygulaması açık olmalıdır. Ayrıca kartınızın ana hesabına tanımlı bireysel nitelikli ve aylık ödemeli Kredili Mevduat Hesap (KMH) limitiniz bulunmalıdır.

Alışverişlerde taksit ve öteleme özelliklerini kullanabilmeniz için; herhangi bir başvuru yapmanız gerekmemektedir.
Evet, kartlarınızın ana hesabında aylık ödemeli KMH limiti tanımlı ise kartlarınız ile özelliklerden faydalanabilirsiniz.
 
Banka kartı ile yapacağınız 5 TL ve üzeri alışveriş işlemlerinizi taksitlendirebilirsiniz.
Taksitli alışveriş limitiniz “Kullanılabilir Kredili Mevduat Hesap Limiti”niz ile sınırlıdır. Faturalarınız için ayırdığınız özel limitiniz yalnızca fatura ödemelerinde kullanılabilmektedir. KMH limitinizi arttırmak için Şubenize başvurabilirsiniz.
Talep ettiğiniz limit ve bankamız kredi politikaları doğrultusunda belirlenir.
Anlaşmalı üye işyerlerimizde işleminizi taksitli olarak gerçekleştirmek istediğinizi söylemeniz yeterli.
Taksitli işlemlere ilişkin alışveriş tutarı ve taksit adedi bilgilerinin POS cihazına girişi yapıldıktan sonra; taksit tutar ve ödeme tarihi bilgilerinin, POS cihazının özelliğine göre, cihaz ekranında veya slip üzerinde gösterimi sağlanır. POS cihazı üzerinde “Evet" ve “Hayır” seçenekleri sunulur. İşleme devam etmek için “Evet” seçilerek işlemin onaylandığına dair kart şifresi girişi sağlanmalıdır.
Yasal düzenlemeler doğrultusunda alışveriş yaptığınız sektöre göre değişiklik göstermektedir. Taksit sayısını işlem esnasında üye işyerlerinden detaylı olarak öğrenebilirsiniz.
Hayır, işlem kısmen vadesiz mevduat hesabından karşılansa dahi KMH limitinden kullanılan tutar ötelenir.
Hayır, KMH faiz tahakkuk gününüze 15 ve daha az gün kala yaptığınız 5 TL ve üzeri alışveriş işlemleri ötelenir.
Banka kartınız ile gerçekleştirdiğiniz alışveriş dışındaki nakit çekim, POSpara gibi işlemler taksitlendirilmez veya ötelenmez.
Her ay gerçekleştirdiğiniz ilk öteleme işlemi için SMS ile bilgilendirilirsiniz. Bu tarihten sonra, hesabınız artı bakiyeye geçmediği sürece, KMH faiz tahakkuk tarihine kadar gerçekleştireceğiniz tüm peşin alışveriş işlemleriniz ötelenir.
Hayır, özelliklerin kullanımı herhangi bir ücrete tabi değildir.
Ödeme planınızı aşağıdaki kanallardan takip edebilirsiniz.
  • İnternet Şube
  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi
  • ATM
  • Şubelerimiz
Taksit ve öteleme özelliklerini kullanarak yaptığınız alışveriş işlemlerinin geri ödeme planı ortak olarak oluşturulur. Örneğin; taksitli işleminiz varken öteleme işlemleriniz için geri ödeme tarihiniz, alışveriş tarihinizi takip eden ilk taksit gününüz ile aynı gün olacaktır.
Hayır, özelliklerin kullanımından kaynaklı herhangi bir faiz oluşmaz. Geri ödeme tarihlerinde vadesiz mevduat hesabınızda taksit borcunuzu karşılayacak tutarda artı bakiye olması gerekmektedir. Yeterli bakiye olmaması durumunda borç tahsilatı KMH limitinizden yapılarak bakiyeniz eksiye döneceğinden, bu tarihten itibaren söz konusu tutar için güncel KMH faizi işlemeye başlar.
Geri ödeme tarihinde hesap bakiyeniz yeterli olmadığında borcunuzun tahsilatı KMH limitinizden yapılacağı için bakiyeniz eksiye döner ve bu tarihten itibaren söz konusu tutar için güncel KMH faizi işlemeye başlar.
Güncel KMH faiz oranını öğrenmek için tıklayınız.
Kart hareketlerinizi aşağıdaki kanallardan takip edebilirsiniz.
  • İnternet Şube
  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi
  • Şube
Kartlarınız ile gerçekleştirdiğiniz tüm taksitli ve öteleme işlemleri için tek bir ödeme planı oluşturulur ve ödeme tarihleri KMH faiz tahakkuk günleriniz olarak belirlenir.
Geri ödeme tarihleriniz KMH faiz tahakkuk günlerinde oluştuğu için öncelikle KMH limitinize ilişkin bilgilerin güncellenmesi gerekmektedir. Şubenize başvurmanız gerekmektedir.
Evet, dilediğiniz zaman borcunuzun tamamını veya istediğiniz kısmını erken ödeyebilirsiniz.
Erken ödeme işlemini,  ister yaptığınız alışveriş işlemi özelinde isterseniz de ödemek istediğiniz taksitleri seçerek yapabilirsiniz. Vadesiz mevduat hesabınızda yeterli bakiye olması durumunda, aşağıdaki kanallardan ödeme yapabilirsiniz;
  • İnternet Şube
  • Ziraat Mobil
  • Bankkart Mobil
  • 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi
  • Şube

Harçlık Avans

Harçlık Avans, KYK’dan burs/öğrenim kredisi alan üniversite öğrencilerinin Bankkart Genç’lerine tanımlanan, hesabında para bulunmasa bile sadece alışverişlerde kullanabileceği faizsiz/masrafsız bir alışveriş limitidir.

Bu limit, Bankkart Genç’in bağlı olduğu vadesiz mevduat hesabında para kalmadığında devreye girerek sana alışveriş imkânı sağlar. Harçlık Avans’tan harcadığın tutar, KYK burs/öğrenim kredinden otomatik olarak tahsil edilir.

Harçlık Avans limiti her yıl KYK ödemesine göre belirlenmektedir.

KYK burs/öğrenim kredilerine yönelik detaylı bilgi için: KYK - Sıkça Sorulan Sorular
Hayır, Harçlık Avans’ı sadece alışverişlerde kullanılabilirsin.
Harçlık Avans sadece Bankkart Genç ile kullanılabilmektedir. KYK’dan burs/öğrenim kredisi alıyorsan ve Bankkart Genç’in yoksa Şubelerimizden, 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’nden, İnternet Şube'den, Ziraat Mobil’den veya GENC BANKKART yazıp 4747’ye SMS göndererek Bankkart Genç başvurusunda bulunabilirsin. Bankkart Genç’ini Şubemizden teslim alırken kartına Harçlık Avans tanımını da yaptırabilirsin.
Harçlık Avans sadece KYK'dan burs/öğrenim kredisi alan müşterilerimize sunulan bir üründür. 18 - 26 yaş aralığında bir Lisans, Yüksek Lisans ya da Doktora öğrencisiysen fakat KYK'dan burs / öğrenim kredisi almıyorsan kredi kartı özelliğini açtırmak için en yakın şubemize başvurabilirsin.
Harçlık Avans bakiyeni ve kalan limitini ATM’lerimizden, 0850 220 00 00 Müşteri İletişim Merkezi’nden, İnternet Şube'den, Ziraat Mobil'den veya HARCLIK AVANS BAKIYE yazıp 4747’ye SMS göndererek kolaylıkla öğrenebilirsin. Harçlık Avans’tan yaptığın harcamaları İnternet Şubemizde Bankkartlarım menüsüne girdiğinde Kart Hareketleri İzleme butonuyla açılan ekrandan Bankkart Genç’ini seçerek görebilirsin.
Mezun olduktan sonra Harçlık Avans’ın burs / öğrenim kredisi ödemen kesildiği için kullanıma kapatılacaktır. Bankkart Genç’inin Banka Kartı özelliğini alışveriş ve diğer bankacılık işlemlerinde, Kredi Kartı özelliğini daha önce açtırdıysan, alışverişlerinde ve kredi kartı ile yapılabilecek diğer işlemlerde, mezun olduktan sonra da kullanmaya devam edebilirsin.
Harçlık Avans limitin aşağıdaki birkaç sebepten kapatılmış olabilir.
  • KYK'dan burs / öğrenim kredisi almaya devam etmiyorsan,
  • Ziraat Bankası'nda gecikmiş kredi kartı borcun varsa,
  • Hesap ya da borç durumun artık uygun değilse
Detaylı bilgi almak için 0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi'ni arayabilir ya da en yakın şubemize başvurabilirsin.

Bankkart 360

Kredi kartı harcaması bankacılık ürün özelliğinden Bankkart Lira kazanılabilmesi için ön koşuldur. Ay içerisinde belirtilen tutarda kredi kartı harcamasının yapılması ve ürün özellikleri için istenen koşullarının sağlanması durumunda bankacılık ürünlerinden Bankkart Lira kazanımı gerçekleşecektir

Bankacılık ürünlerinden BankkartLira kazanmak için ön koşulu sağlamamış ve ürünlerden BankkartLira kazanamamış olursunuz. Gelecek aylarda Bankkart 360 kapsamında belirlenen harcamayı yaparak bankacılık ürünlerinden BankkartLira kazanımı sağlayabilirsiniz.

0850 258 00 00 Müşteri İletişim Merkezi ve Şubelerimiz aracılığıyla özellikten çıkılabilecektir.

Çoklu Limit

Bankamız üye işyeri olan ana bayilerden yapılacak alımlarda çoklu limit özelliği kullanılabilir.

Çoklu limit özelliği ile yapılan alışverişlerden Bankkart Lira kazanılmaz.

Bankkart Business Kartınıza dokuz adet borçlu cari hesap bağlayabilirsiniz.
Bankkart Business Kartınıza bağlı borçlu cari hesaplarınızın kalan bakiyelerini POS'larımız aracılığıyla sorgulayabilirsiniz.

Nefes Ayları

Başarılı bir şekilde gerçekleşen Nefes Ayları başvuru işlemlerine ilişkin iptaller başvuruya konu ekstrenin kesildiği andan, bir sonraki ekstrenin kesildiği ana kadarki süreçte, tüm başvuru kanallarından yapılabilir. İptal işlemi gerçekleştikten sonra söz konusu ekstre için herhangi bir faiz indirimi uygulanmaz ve bir yıl içinde kullanılabilecek Nefes Ayları hakkı kullanılmamış sayılır.
Ek kart borçları asıl kart ekstrelerinde ekstreleştiği için, yalnızca asıl kartlar Nefes Ayları özelliğine başvuru yapabilir.
Kredi kartı borcunuzun tamamı için otomatik ödeme talimatı vermiş olmanız, başvuru için gerekli koşulları sağlıyorsanız, nefes aylarına başvuru yapmanıza engel değildir. Otomatik ödeme talimatınız nefes ayları özelliğinin kullanıldığı ekstre döneminde çalışmayacak, bir sonraki dönemden itibaren çalışmaya devam edecektir.

Sanal Kart

Sanal kart Bankkart Mobil, Ziraat Mobil ve İnternet Şube’den banka kartınızla veya kredi kartınız ile ilişkilendirerek oluşturup, yine bu kanallardan limitini dilediğiniz an değiştirip yönetebileceğiniz, e-ticaret işlemlerinde kullanabileceğiniz bir kart numarasıdır. Banka kartınıza bağlı olarak hesabınızdan alışveriş yapmak için Sanal Banka Kartı, kredi kartı limitinizden alışveriş yapmak için Sanal Kredi Kartı tanımlayabilirsiniz. Sanal kredi kartınızı e-ticaret işlemlerinin yanı sıra mail order, telephone order gibi kartınızın fiziki olarak bulunmadığı tüm alışverişlerde güvenle kullanabilirsiniz.

Sanal kartınızı Bankkart Mobil, Ziraat Mobil ve İnternet Şube’de Sanal Kartlarım menüsünden tanımlayabilirsiniz. Sanal kart kullanabilmek için İnternet Bankacılığı müşterisi olmanız gerekir. Yılda en fazla 10 adet Sanal Kredi Kartı, 10 adet Sanal Banka Kartı tanımlanabilmektedir.

İnternet Şubesi, Ziraat Mobil ve Bankkart Mobil ile sanal kart ile ilgili menüden sanal kart limitinizi değiştirebilirsiniz.

Ek Kart

Ek kredi kartı, asıl kart hamilinin talebi doğrultusunda, limiti asıl kart hamiline tanınan limiti geçmemek ve bu limitten karşılanmak üzere, limitin belirli bir miktarı veya oranında, 15 yaşını dolduran kimselere nakit çekimi ile mal ve hizmet alımlarında kullanılmak üzere tahsis edilen kredi kartıdır.
Ek kart başvurunuzu tüm Şubelerimiz ve İnternet şube, Ziraat Mobil, Bankkart Mobil, bankamız web sitesi, Müşteri İletişim Merkezi, SMS ve ATM’lerimiz aracılığıyla Bankamıza iletebilirsiniz.
Ek kartınızın limitini asıl kart hamiline tanınan limiti geçmemek ve bu limitten karşılanmak üzere, limitin belirli bir miktarı veya oranında belirleyebilirsiniz.

Asıl Bankkart’ın kredi kartı özelliğine bağlı olarak üretilen Ek bankkart ürünümüzde de banka kartı özelliği mevcuttur. Şubelerimiz aracılığıyla kartınızın banka kartı özelliğine size ait bir vadesiz mevduat hesabı bağlayabilir harcamalarınızı ve nakit çekimlerinizi kartınızı terminale taktığınızda banka kartı özelliğini seçerek bu hesap üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Herhangi bir hesap bağlamamanız durumunda ise Ek Bankkart kartınızın banka kartı özelliği ile sadece elektronik cüzdan fonksiyonunu kullanabilirsiniz. Yani kartınızın çipine nakit olarak ATM den para yükler ve harcamalarınızı bu yüklediğiniz tutar üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Bankkart Lira ile Öde

Kredi kartınızdan yaptığınız dönem içine girmiş veya provizyonda bekleyen peşin alışverişleriniz ile dönem içine girmiş alışveriş taksitlerinizi, bireysel kredi kartı veya banka kartınız ile kazandığınız Bankkart Lira’larınızla Bankkart Mobil, Ziraat Mobil ve İnternet Şube aracılığıyla, hesap kesim tarihine kadar sonradan ödeyebilmenizi sağlayan kart özelliğidir. Bankkart Lira ile ödenecek alışverişinizin Bankkart Kumbara’da bulunan Bankkart Lira tutarına eşit ya da daha düşük olması gerekmektedir.
Bankkart Lira ile Ödeme işlemi yapılan alışverişlerinizi, Ziraat Mobil ve İnternet Şube’de Kart Hareketleri menüsünden Bankkart Mobil’de Son Kart İşlemlerinizden ertesi gün ya da alışveriş dönem içine yansıdığında; Bankkart Kumbara, Bankkart Lira Kullanım Detay menüsünden ise anında izleyebilirsiniz.
Sadece TL cinsinden alışverişleriniz için bu özelliği kullanabilirsiniz.
TL cinsinden, dönem içine girmiş veya provizyonda bekleyen, Bankkart Kumbara’da bulunan Bankkart Lira tutarına eşit ya da daha düşük e ticaret alışverişinizi Bankkart Lira ile Ödeyebilirsiniz.
Sektör ayrımı bulunmaksızın dönem içine girmiş veya provizyonda bekleyen peşin alışverişleriniz ile dönem içine girmiş alışveriş taksitlerinizi Bankkart Lira ile ödeyebilirsiniz.
Bankkart Lira İle Ödediğiniz alışverişi iade edebilirsiniz. Bankkart Lira ile ödediğiniz alışverişi iptal/iade etmeniz halinde, kullandığınız Bankkart Lira’lar Bankkart Kumbaranıza iade edilir.
İnternet ve mobil bankacılığına sahip ve en az bir defa bu kanallardan giriş yapmış olan tüm bireysel müşterilerimiz Bankkart Mobil’e giriş yapabilmektedir. İnternet ve mobil bankacılığınız bulunmuyorsa, en yakın şubemizden başvurabilirsiniz.

Şubemizden müşteri numaranız verilecek ve başvurunuz onaylandıktan sonra internet ve mobil bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir. İnternet şubesi veya Ziraat Mobil’e bir kez giriş yaptıktan sonra Bankkart Mobil uygulamasını kullanabilirsiniz.
Android cihazlar için Google Play’den, iOS cihazlar için Apple Store’dan Bankkart Mobil’i yükleyebilirsiniz.
Bankkart Mobil’den yapılabilecek işlemleri görmek için tıklayınız.

Bankkart Mobil’den Bankkart ve Limit Arttırım başvurularında bulunabilirsiniz.

İnternet ve mobil bankacılığı giriş şifresini unutan bireysel kullanıcılarımız giriş ekranlarında yer alan Şifremi Unuttum linkinden yeni şifre oluşturabilirler.
İnternet ve mobil bankacılıktan yapılan işlem ücretleri hakkında bilgi almak için tıklayınız.
Asıl kart sahipleri ek kartlarını ve ek kart işlemlerini uygulamada görüntüleyebilmektedir. Ek kart sahipleri de yalnızca kullanıcısı olduğu ek kartları görebilmektedir.
İptal edilen kartınızın borcu varsa, görüntülemeye devam edersiniz. Borcunu da ödeyebilirsiniz.
Bankkart Mobil’i yalnızca bireysel internet ve mobil bankacılık müşterilerimiz kullanabilmektedir.
Kartlar ana menüsündeki Son Kart İşlemleriniz’de taksitlendirme ve erteleme yapılabilecek işlemlerinizin yanında Taksitlendir/Ertele butonları yer almaktadır. Söz konusu işlemler için taksitlendirme veya erteleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Kartlar ana menüsünden ayarlarına ulaşılmak istenen kartın üzerine tıklayarak Kart Detayları’nı seçtikten sonra, sağ üst köşede bulunan ayarlar ikonu vasıtasıyla kart ayarlarına ulaşabilirsiniz.
Bulamadığınız kartınızı seçip “Kart Ayarları” menüsünden kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilirsiniz. Yine aynı menü üzerinden kartı kullanıma açabilirsiniz. Geçici olarak kullanıma kapama işlemi en fazla 30 gün için yapılabilmektedir. Kartınızın kaybolduğunu düşünüyorsanız ve süresiz olarak kullanıma kapatmak istiyorsanız en yakın şubemiz ya da Müşteri İletişim Merkezi’mize (0850 258 00 00) ulaşarak kartınızı süresiz olarak kullanıma kapatabilir veya kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.